بمناسبت هفته گزینش؛گردهمایی مسئولین گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد
بمناسبت هفته گزینش؛گردهمایی مسئولین گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد

بمناسبت هفته گزینش، گردهمایی مسئولین ادارات گزینش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پور رادی در گردهمایی مسئولین گزینش استان، کار در این حوزه را […]

بمناسبت هفته گزینش، گردهمایی مسئولین ادارات گزینش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پور رادی در گردهمایی مسئولین گزینش استان، کار در این حوزه را سخت، پیچیده و بسیار حساس توصیف کرد و گفت: فرهنگیان به علت مواجهه با قشر نوجوان و جوان باید از همه نظر و در زمینه های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی قوی باشند و این موضوع در مرحله اول ورود به دستگاه تعلیم و تربیت باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه معلمان باید رفع کننده شبهات باشند، افزود: پاسخ به سوالات و خواسته های دانش آموزان جزو مسئولیت های اصلی آنها است  و بنابراین گزینش افراد برای ورود به این سیستم باید کارشناسی شده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف تعلیم و تربیت پیشگام بوده، گفت:  لازم است برای اقدامات کارشناسی و بهره برداری بیشتر از ظرفیت های موجود برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.