پیگرانی بالغ بر ۱۲۰۰ کیلومتر خطوط لوله گاز در منطقه ۸ عملیات
پیگرانی بالغ بر ۱۲۰۰ کیلومتر خطوط لوله گاز در منطقه ۸ عملیات

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، از پیگرانی بالغ بر ۱۲۰۰کیلومتر از خطوط لوله این منطقه طی نه ماهه سالجاری خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸، با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های پیش بینی شده، […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، از پیگرانی بالغ بر ۱۲۰۰کیلومتر از خطوط لوله این منطقه طی نه ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸، با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های پیش بینی شده، پرسنل منطقه ۸ توانستند ۱۲۱۶ کیلومتر از خطوط لوله گاز این منطقه عملیاتی را در طول نه ماهه سالجاری بصورت هوشمند و تمیز کننده پیگرانی نمایند.

خدائی افزود: طی مدت یاد شده علاوه بر پیگرانی هوشمند و تمیز کننده، ۷۲۹۴ کیلومتر ولتاژگیری، ۹۳۲۵ مترمربع تعویض پوشش و ۳۸۶۲ کیلومتر نیز نشت یابی توسط پرسنل منطقه انجام یافته است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار داشت: اجرای پروژه های پیگرانی در راستای جلب رضایت ذینفعان و تامین گاز مطلوب به مبادی مصرف صورت می گیرد، که امیدواریم با عمل به تعهدات کاری و طبق برنامه زمانبندی تعمیراتی، بتوانیم همچنان در ارائه خدمات قابل قبول پیشگام باشیم.