خانه بسکتبال آذربایجان شرقی دو گام تا صعود
خانه بسکتبال آذربایجان شرقی دو گام تا صعود

رقابت های لیگ دسته یک ملی بسکتبال ایران از روز چهارشنبه هفته آینده دور پلی آف خود را در تبریز آغاز می کند.به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به نقل از هیئت بسکتبال استان، رقابت‌های این دور به صورت تیم برتر مجموع دو مسابقه، روزهای چهارشنبه […]

رقابت های لیگ دسته یک ملی بسکتبال ایران از روز چهارشنبه هفته آینده دور پلی آف خود را در تبریز آغاز می کند.
به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به نقل از هیئت بسکتبال استان، رقابت‌های این دور به صورت تیم برتر مجموع دو مسابقه، روزهای چهارشنبه و جمعه هفته آینده ۲۸ و ۳۰ دی ماه برگزار می شود.

بر این اساس و بر مبنای نتایج دور مقدماتی تیم های اول و دوم گروه H به مصاف تیم های سوم و چهارم گروه A می روند.

روز چهارشنبه تیم ملوان بندر انزلی که صدرنشین گروه H بود به مصاف تیم اتحاد نوین مرکزی می رود (تیم چهارم گروه A) و در مسابقه دوم روز اول تیم خانه بسکتبال آذربایجان شرقی که رتبه دوم گروه H را بدست آورده است رو در روی تیم شاهو سنندج (تیم سوم گروه A) قرار می گیرد.

اضافه می نماید دیدارهای برگشت نیز به فاصله ۴۸ ساعت در تبریز برگزار می شود و دو تیم برتر مجموع دو مسابقه راهی پلی آف دوم خواهند شد.

بر این اساس در صورت کسب یک برد برای هر یک از تیم ها در مسابقات چهارشنبه و جمعه، تعیین تیم برتر براساس میزان اختلاف برتری (گل آوراژ) هر یک از آنها طی مسابقه برده تعیین خواهد شد.