مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی؛برقراری نخستین پرواز سهند به مشهد
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی؛برقراری نخستین پرواز سهند به مشهد

به گزارش صدای آناک، «رامین آذری» مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، روز دوشنبه ۲۰ شهریور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه نخستین پرواز فرودگاه سهند به مشهد از روز چهارشنبه این هفته برقرار می‌شود، اظهار داشت: این پرواز روز چهارشنبه ۲۲ شهریور از طریق شرکت هواپیمایی آسمان به ظرفیت ۱۱۰ نفر با هواپیمای فوکر ۱۰۰ در مسیر […]

به گزارش صدای آناک، «رامین آذری» مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، روز دوشنبه ۲۰ شهریور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه نخستین پرواز فرودگاه سهند به مشهد از روز چهارشنبه این هفته برقرار می‌شود، اظهار داشت: این پرواز روز چهارشنبه ۲۲ شهریور از طریق شرکت هواپیمایی آسمان به ظرفیت ۱۱۰ نفر با هواپیمای فوکر ۱۰۰ در مسیر تهران _ سهند و مشهد انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پرواز روز چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ از فرودگاه سهند حرکت خواهد کرد و ساعت ۱۱:۳۰ وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خواهد شد.
آذری خاطرنشان کرد: این پرواز روز یکشنبه هفته بعد ساعت ۷:۳۰ از مشهد حرکت خواهد کرد و ساعت ۱۰:۳۰ وارد فرودگاه سهند خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی پرواز‌های فرودگاه سهند هم اکنون در روز‌های جمعه و دوشنبه در مسیر تهران – سهند و بالعکس انجام می‌شود.

فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان قرار گرفته است.
سالانه بیش از ۶ هزار نفر مسافر از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس جا به جا می‌شوند.