آیین تحویل ۱۰۵ مدرسه در قالب ۳۳۱ کلاس درس به آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی
آیین تحویل ۱۰۵ مدرسه در قالب ۳۳۱ کلاس درس به آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی آیین تحویل  ۳۳۱ کلاس درس در قالب ۱۰۵ فضای آموزشی صبح امروز در محل تالار معلم تبریز برگزار شد. مسعود سعادتی در این آیین با اشاره به اهمیت فضای آموزشی استاندارد در پیش برد برنامه های تعلیم و تربیت گفت: اکثر […]

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی آیین تحویل  ۳۳۱ کلاس درس در قالب ۱۰۵ فضای آموزشی صبح امروز در محل تالار معلم تبریز برگزار شد.

مسعود سعادتی در این آیین با اشاره به اهمیت فضای آموزشی استاندارد در پیش برد برنامه های تعلیم و تربیت گفت: اکثر کلاس های درسی که امروز برای بهره برداری در اختیار نواحی و‌ مناطق قرار میگیرد در مناطق محروم است و این موضوع نشانگر عزم راسخ دستگاه تعلیم و تربیت در برقراری عدالت آموزشی در جامعه است و بر این عهد استوار خواهیم ماند و به طور ویژه به  مناطق کم برخوردار خواهیم پرداخت. 

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: وجود خیرین عزیز و همراهی و مشارکت این عزیزان در تحقق اهداف سند تحول بنیادین اثرگذار است و اگر زحمات خیرین نبود، رسالت آموزش و پرورش ابتر می ماند.

سعادتی خاطرنشان شد: رشد خوبی را در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان شاهد هستیم و در سال تحصیلی جدید با تحویل ۳۳۱ کلاس، بیش از ۸۰۰۰ دانش آموز در این کلاس ها مشغول تحصیل خواهند شد.