به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، اسداللهی در دیدار با رحمانی؛ مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد؛بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با بیان این مطلب افزود: بدون تعارف هرگاه موردی به این اداره کل ارجاع شده است، در کمترین زمان ممکن انجام شده واین امر نشانگر […]
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، اسداللهی در دیدار با رحمانی؛ مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد؛بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با بیان این مطلب افزود: بدون تعارف هرگاه موردی به این اداره کل ارجاع شده است، در کمترین زمان ممکن انجام شده واین امر نشانگر درایت این مجموعه است. اسداللهی با اشاره به کسب چندین دوره رتبه نخست توسط بیمه سلامت استان در جشنواره شهید رجایی گفت: با توجه به اقدامات موثر این نهاد در استان در راستای کاهش دغدغه های مردم، قطعا کسب چنین جایگاهی بهحق و بجا بوده است. وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت ها در حوزه سلامت به نحوی باشد که بیمهشدگان به راحت ترین شیوه ممکن، خدمات دریافت کنند، از اعلام آمادگی استانداری در تمامی زمینه ها از جمله هماهنگی با الزام سایر دستگاه ها به اعمال قانون تاکید کرد.
در این دیدار وحید مجیدی ، مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن قدردانی از همکاری خوب استانداری آذربایجانشرقی و همچنین اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد؛بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با این اداره کل گفت: خوشبختانه تغییرات مثبتی در حوزه بازرسی انجام شده و حمایت های خوبی نیز از سوی مجموعه استانداری در راستای پیشبرد اهداف بیمه سلامت صورت گرفته است. وی با اشاره به راهاندازی سامانه جدید نسخه نویسی افزود: در سامانه جدید برخی از گزینه ها اضافه شده یا ارتقا پیدا کرده است و مزایای بیشتری نسبت به سامانه قبلی دارد. دکتر مجیدی از تشکیل هفت تیم با مسئولیت معاون فنی اداره کل بیمه سلامت استان بهمنظور آموزش سامانه جدید به پزشکان خبر داد. مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به برگزاری بیش از صد میز خدمت طی یک و نیم سال گذشته در مناطق حاشیهنشین و کم برخوردار گفت: خوشبختانه مراجعان به این میزها کم بوده اند و این نشانگر رضایتمندی مردم از عملکرد مجموعه بوده است.