رعنا لطیفی؛ مدیر مدرسه بازاریابی در پاسخ به چگونگی فعالیت های این مدرسه، اظهار می دارد: مدرسه بازاریابی تبریز که اولین مدرسه بازاریابی در شمال غرب کشور است از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرده، و تقریبا ۱۳ سال است که فعالیت دارد، اما از سال ۱۳۹۰ مدرسه بازاریابی تبریز را تاسیس کردیم که […]
رعنا لطیفی؛ مدیر مدرسه بازاریابی در پاسخ به چگونگی فعالیت های این مدرسه، اظهار می دارد: مدرسه بازاریابی تبریز که اولین مدرسه بازاریابی در شمال غرب کشور است از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرده، و تقریبا ۱۳ سال است که فعالیت دارد، اما از سال ۱۳۹۰ مدرسه بازاریابی تبریز را تاسیس کردیم که به صورت تخصصی بحث های بازاریابی و فروش را ارایه می دهد و خدمات ما در چند بخش است، برگزاری سمینار، کنفرانس و همایش ها
برگزاری کارگاه های کوتاه مدت و بلند مدت
ارائه پکیج درون بر اساس نیازسنجی شرکت ها
در فیلد دیگر ما، مشاوره های سازمانی و تکی به نفرات و سازمانها ارایه می شود. بخش دیگر خدمات ما, تربیت نیروهای ماهر در زمینه های مربوط به شغلهای بازاریابی می باشد که بر اساس درخواست شرکت های متقاضی انجام می شود و در این بخش ما صفر تا صد کار را از جذب نیرو, مصاحبه, دریافت تست, سنجش و سپس آموزش و ارجاء به شرکت متقاضی و حتی آموزش مدیر جهت نگهداری نیرو و مسایل مهم مورد توجه دیگر در این مسیر را قدم به قدم انجام میدهیم.
هدف از ارائه خدمات معرفی نیروی ماهر به شرکتها این است که بتوانیم حداقل بخشی از مشکلات نیروی مورد نیاز شرکت ها را برطرف سازیم و شرکت را به بازدهی مورد انتظارش برسانیم.
وی در پاسخ به چیستی، چرایی و چگونگی تأسیس انجمن بازاریابی در تبریز متذکر می شود: همان طور که مستحضرید انجمن های متعددی را در تبریز داشتیم ولی انجمن بازاریابی تبریز جایش خالی بود, اما هم اکنون با همت دکتر فاریابی قرار شده، این انجمن برای اولین بار در شمال غرب و در شهر اولین ها ایجاد شود و مدرسه بازاریابی تبریز هم افتخار هم قدم شدن در این راه را با لطف و توجه دکتر فاریابی بزرگوار بدست آورده است.
مدیر مدرسه بازاریابی تبریز در پاسخ به چگونگی برگزاری این پیش رویداد ادامه می دهد: این مراسم، پیش رویداد افتتاحیه شعبه انجمن بازاریابی ایران در تبریز است که در شمال غرب در آستانه تأسیس است و افتتاحیه آن، در روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه با حضور ریاست انجمن جناب آقای دکتر درگی انجام خواهد شد، و از همین جا دعوت می کنیم از همه اهالی بازاریابی تا در برنامه افتتاحیه حضور بهم رسانند.
ما در این پیش رویداد دعوت به عمل آوردیم از از اساتید دانشگاهی, تاجرین, مدیران و صاحبان صنایع و دانشجویان, بزرگان علم بازاریابی و اهالی بازاریابی که هر کدام به نوبه خود قدم هایی را در این حوزه برداشته اند و آثاری دارند, تا با حضورشان همراه این انجمن بشوند و نیز با دریافت پیشنهادهای ارزشمندشان، قدم های خوب و تأثیر گذاری در این زمینه برداریم.
لطیفی در پایان در دل گویه های خود ابراز می دارد: با اینکه تبریز، یک شهر صنعتی و اقتصادی است، اما آن گونه که باید, متاسفانه به آموزش بها نمی دهد و به سبب این امر، ماهایی که می توانستیم در خیلی از جاها و موارد خوش بدرخشیم و موفقیت های خوبی داشته باشیم، و نیروهای انسانی بسیار قدرتمندی داشته باشیم, نتوانستیم صدر صد موفق عمل کنیم و در بسیاری از موارد نیز به خاطر این دیدگاه مدیران که تجربه خودشان برای موفقیت کافیست, در بعضی مسائل حتی از شهرهای کوچک عقب مانده ایم و متأسفانه بحث مشاوره و تبلیغات را یک هزینه برای خود می دادند و به دید هزینه به آن می نگرند و دید سرمایه گذاری به آن را ندارند، در حالی که این امر، یک سرمایه گذاری است و می توان با برطرف سازی بعضی از مسایل کوچک، شاهد حرکات موفق, بزرگ و چشمگیری شد. از این رو، در این چند سال، مصمم بودیم این دیدگاه ها را تغییر دهیم و در این راستا، حتی از بهترین اساتید بازاریابی بهره برده ایم و با تمام کمی ها و کاستی هایمان هدفمان گذاشتن تاثیراتی مثبت بر افراد و سازمانهایمان می باشد, و تا جایی که توانسته ایم و از دست مان بر می آمد تلاشمان را کرده ایم تا در تبریز شاهد تحول و جهش های خوبی باشیم، چون واقعاً در این شهر، شرکت های خوب و قدرتمندی وجود دارد و با تمام وجود افتخار می کنیم و حیف است که آنان به خاطر یکسری مسایل کوچک، بازدهی معقول و مدنظرشان را نداشته باشند.
مدرسه بازار یابی و فروش تبریز:
انجمن بازاریابی در تبریز ایجاد می شود
رعنا لطیفی؛ مدیر مدرسه بازاریابی در پاسخ به چگونگی فعالیت های این مدرسه، اظهار می دارد: مدرسه بازاریابی تبریز که اولین مدرسه بازاریابی در شمال غرب کشور است از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرده، و تقریبا ۱۳ سال است که فعالیت دارد، اما از سال ۱۳۹۰ مدرسه بازاریابی تبریز را تاسیس کردیم که به صورت تخصصی بحث های بازاریابی و فروش را ارایه می دهد و خدمات ما در چند بخش است، برگزاری سمینار، کنفرانس و همایش ها
برگزاری کارگاه های کوتاه مدت و بلند مدت
ارائه پکیج درون بر اساس نیازسنجی شرکت ها
در فیلد دیگر ما، مشاوره های سازمانی و تکی به نفرات و سازمانها ارایه می شود. بخش دیگر خدمات ما, تربیت نیروهای ماهر در زمینه های مربوط به شغلهای بازاریابی می باشد که بر اساس درخواست شرکت های متقاضی انجام می شود و در این بخش ما صفر تا صد کار را از جذب نیرو, مصاحبه, دریافت تست, سنجش و سپس آموزش و ارجاء به شرکت متقاضی و حتی آموزش مدیر جهت نگهداری نیرو و مسایل مهم مورد توجه دیگر در این مسیر را قدم به قدم انجام میدهیم.
هدف از ارائه خدمات معرفی نیروی ماهر به شرکتها این است که بتوانیم حداقل بخشی از مشکلات نیروی مورد نیاز شرکت ها را برطرف سازیم و شرکت را به بازدهی مورد انتظارش برسانیم.
وی در پاسخ به چیستی، چرایی و چگونگی تأسیس انجمن بازاریابی در تبریز متذکر می شود: همان طور که مستحضرید انجمن های متعددی را در تبریز داشتیم ولی انجمن بازاریابی تبریز جایش خالی بود, اما هم اکنون با همت دکتر فاریابی قرار شده، این انجمن برای اولین بار در شمال غرب و در شهر اولین ها ایجاد شود و مدرسه بازاریابی تبریز هم افتخار هم قدم شدن در این راه را با لطف و توجه دکتر فاریابی بزرگوار بدست آورده است.
مدیر مدرسه بازاریابی تبریز در پاسخ به چگونگی برگزاری این پیش رویداد ادامه می دهد: این مراسم، پیش رویداد افتتاحیه شعبه انجمن بازاریابی ایران در تبریز است که در شمال غرب در آستانه تأسیس است و افتتاحیه آن، در روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه با حضور ریاست انجمن جناب آقای دکتر درگی انجام خواهد شد، و از همین جا دعوت می کنیم از همه اهالی بازاریابی تا در برنامه افتتاحیه حضور بهم رسانند.
ما در این پیش رویداد دعوت به عمل آوردیم از از اساتید دانشگاهی, تاجرین, مدیران و صاحبان صنایع و دانشجویان, بزرگان علم بازاریابی و اهالی بازاریابی که هر کدام به نوبه خود قدم هایی را در این حوزه برداشته اند و آثاری دارند, تا با حضورشان همراه این انجمن بشوند و نیز با دریافت پیشنهادهای ارزشمندشان، قدم های خوب و تأثیر گذاری در این زمینه برداریم.
لطیفی در پایان در دل گویه های خود ابراز می دارد: با اینکه تبریز، یک شهر صنعتی و اقتصادی است، اما آن گونه که باید, متاسفانه به آموزش بها نمی دهد و به سبب این امر، ماهایی که می توانستیم در خیلی از جاها و موارد خوش بدرخشیم و موفقیت های خوبی داشته باشیم، و نیروهای انسانی بسیار قدرتمندی داشته باشیم, نتوانستیم صدر صد موفق عمل کنیم و در بسیاری از موارد نیز به خاطر این دیدگاه مدیران که تجربه خودشان برای موفقیت کافیست, در بعضی مسائل حتی از شهرهای کوچک عقب مانده ایم و متأسفانه بحث مشاوره و تبلیغات را یک هزینه برای خود می دادند و به دید هزینه به آن می نگرند و دید سرمایه گذاری به آن را ندارند، در حالی که این امر، یک سرمایه گذاری است و می توان با برطرف سازی بعضی از مسایل کوچک، شاهد حرکات موفق, بزرگ و چشمگیری شد. از این رو، در این چند سال، مصمم بودیم این دیدگاه ها را تغییر دهیم و در این راستا، حتی از بهترین اساتید بازاریابی بهره برده ایم و با تمام کمی ها و کاستی هایمان هدفمان گذاشتن تاثیراتی مثبت بر افراد و سازمانهایمان می باشد, و تا جایی که توانسته ایم و از دست مان بر می آمد تلاشمان را کرده ایم تا در تبریز شاهد تحول و جهش های خوبی باشیم، چون واقعاً در این شهر، شرکت های خوب و قدرتمندی وجود دارد و با تمام وجود افتخار می کنیم و حیف است که آنان به خاطر یکسری مسایل کوچک، بازدهی معقول و مدنظرشان را نداشته باشند.