با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو؛فاز دوم سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افتتاح شد
با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو؛فاز دوم سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افتتاح شد

فاز دوم سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی که شامل خانه شطرنج می باشد با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و سایر معاونان و مدیران شرکت افتتاح شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، […]

فاز دوم سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی که شامل خانه شطرنج می باشد با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و سایر معاونان و مدیران شرکت افتتاح شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در آئین افتتاح خانه شطرنج سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با تاکید بر همگانی شدن ورزش در جامعه گفت: ورزش و امکانات ورزشی باید در اختیار همه مردم قرار گیرد.
مالک حسین‌زاده، فقر حرکتی را یکی از مشکلات شایع در کشور دانست و افزود: متاسفانه بی‌تحرکی در بین مردم مشاهده شده است که عامل اصلی عدم توجه به ورزش است.
وی تغییر سبک زندگی و ورزش مستمر را دو راهکار برون رفت از فقر حرکتی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و ناملایماتی که در ما وجود دارد با ورزش برطرف می‌شود.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به نقش ورزش در قوی شدن سیستم ایمنی بدن افزود: کارکنان صنعت آب و برق که بی‌وقفه و شبانه روزی به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کنند، باید از نظر جسمی و روحی در سلامت باشند تا بتوانند این خدمات را به صورت موثر و کارآمد ارائه دهند.
وی ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران ساخت و تجهیز سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، بر استفاده از همه ظرفیت‌های این سالن تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در سخنانی نیروی انسانی را سرمایه اصلی این شرکت دانست و گفت: ورزش عامل سلامتی جسم و روح است و تمام تلاش ما در شرکت آب و فاضلاب استان آماده‌سازی این مجموعه ورزشی و افتتاح قسمت های مختلف برای ورزش های متنوع جهت تقویت روحیه و ایجاد نشاط و همدلی بین کارکنان است.
خانی افزود: این مجموعه ورزشی از چند بخش شامل سالن اصلی فوتسال که برای بسکتبال و والیبال هم کاربرد دارد و قسمت های مختلف شامل خانه شطرنج ، سالن ورزش های هوازی و رزمی و سایر قسمت ها که به مرور تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی ضمن تجلیل از زحمات همه کارکنان شرکت آبفای آذربایجان شرقی جهت ساخت و تجهیز سالن ورزشی چند منظوره این شرکت گفت: هم اکنون این سالن آماده استفاده آقایان و بانوان همکار است.
سالن ورزشی چند منظوره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از چند بخش تشکیل شده است که شامل سالن اصلی فوتسال، خانه شطرنج، سالن ورزش های هوازی و سایر بخش ها و رشته های ورزشی که به نوبت تکمیل و افتتاح خواهد شد.