برگزاری مجمع عمومی عادی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی
برگزاری مجمع عمومی عادی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی

مجمع عمومی عادی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی به ریاست موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور روز پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، مجمع عمومی […]

مجمع عمومی عادی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی به ریاست موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور روز پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، مجمع عمومی عادی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی به ریاست موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور روز پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد. در این نشست ابتدا رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این مجمع گفت: فعالیت در حوزه همگانی از جمله اهداف مهم فدراسیون است تا بیماران خاص بتوانند در کنار ورزش دوباره سلامتی خود را بدست آورند.
وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف فدراسیون تشویق بیماران خاص برای حضور در ورزش بوده و در همین زمینه حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.
در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از اقدامات هیات استان تصریح کرد: حضور ورزشکاران بیمار خاص در حوزه ورزش امری بسیار ارزشمند و مهم بوده و بایستی از حضور چنین ورزشکارانی حمایت کنیم چراکه موجب ایجاد انگیزه در سایر بیماران می شود.

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: فعال کردن هیات ها در سایر شهرستان ها از دیگر انتظاراتی است که امیدواریم شهرستان ها نیز همانند تبریز به جایگاه خوبی در این رشته برسند.

وی در پایان گفت: با حمایت از ورزش بیماران خاص شاهد حضور بیماران زیادی در این ورزش خواهیم بود و قهرمانان بزرگی به جامعه کشور معرفی شوند.