نجات دختر جوان تبریزی از خودکشی توسط پلیس تبریز
نجات دختر جوان تبریزی از خودکشی توسط پلیس تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از نجات جان یک دختر جوان که بر اثر پرتاب خود از پل نصف راه قصد خودکشی داشت و توسط مامورین یگان امداد تبریز نجات یافت خبرداد. به گزارش صدای آناک به نقل از خبرگزاری پلیس”سرهنگ یداله جهان‌آرا در تشریح این خبر گفت برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه دختر […]

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از نجات جان یک دختر جوان که بر اثر پرتاب خود از پل نصف راه قصد خودکشی داشت و توسط مامورین یگان امداد تبریز نجات یافت خبرداد.

به گزارش صدای آناک به نقل از خبرگزاری پلیس”سرهنگ یداله جهان‌آرا در تشریح این خبر گفت برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه دختر جوان قصد خودکشی بصورت سقوط از ارتفاع را دارد ماموران کلانتری ۱۸ امام فورا به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود ؛ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که یک دختر جوان که خود را از پل نصف راه به پایین انداخته بود بلافاصله مامورین یگان امداد حاضر در محل در هنگام سقوط مشاهده و از افتادن مستقیم دختر به زمین جلوگیری کرده و مانع برخورد دختر با زمین می شوند .

سرهنگ جهان آرا گفت : بلافاصله با تلاش ماموران انتظامی با اورژانس تماس و به بیمارستان منتقل می دهند که خوشبختانه پلیس این دختر جوان را از مرگ حتمی نجات داده و حال ایشان مساعد است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان از خانواده ها خواست با مدیریت صحیح و اصولی جوانان و نوجوانان آنان را در شرایط بحرانی تنها نگذاشته و مراقبت کنند.