نیازمندان چشم انتظار کمک های مردم و خیران در جشن نیکوکاری
نیازمندان چشم انتظار کمک های مردم و خیران در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز جشن نیکوکاری به صورت همزمان در سراسر استان خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی با اعلام آغاز جشن نیکوکاری در سراسر استان، گفت: جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه عید نوروز به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند برگزار […]

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز جشن نیکوکاری به صورت همزمان در سراسر استان خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی با اعلام آغاز جشن نیکوکاری در سراسر استان، گفت: جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه عید نوروز به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.
وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش ملی، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ برای جذب کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین کد دستوری #۰۴۱۸۸۷۷ برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است.
ملامهدی اضافه کرد: علاوه بر موارد فوق، پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.