سازمان بسیج سازندگی، همراه منابع طبیعی در طرح کاشت یک میلیارد درخت
سازمان بسیج سازندگی، همراه منابع طبیعی در طرح کاشت یک میلیارد درخت

بر اساس تفاهم نامه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با سازمان بسیج سازندگی، بخش قابل توجهی از طرح کاشت یک میلیارد درخت را بسیجیان انجام می‌دهند. به گزارش صدای آناک به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، فردا -سه شنبه- هشتم اسفند ماه سازمان بسیج سازندگی در سراسر کشور با نهال هایی که […]

بر اساس تفاهم نامه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با سازمان بسیج سازندگی، بخش قابل توجهی از طرح کاشت یک میلیارد درخت را بسیجیان انجام می‌دهند.

به گزارش صدای آناک به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، فردا -سه شنبه- هشتم اسفند ماه سازمان بسیج سازندگی در سراسر کشور با نهال هایی که منابع طبیعی در اختیار آنان قرار داده است به کاشت درخت می پردازند.
این نهاد انقلابی و جهادی تمامی امکانات و ماشین آلات خود را به کار گرفته تا در راستای ایرانی قوی و سرسبز از فردا حدود ۱۵ میلیون درخت در عرصه های از پیش مطالعه شده بکارد اما از آنجایی که در اکثر استان ها با بارش برف و باران مواجه هستیم ممکن است این تعداد نهال قابل کاشت نباشد.
بر اساس گزارشات مشترک استانی از سوی مدیران منابع طبیعی وسازمان بسیج سازندگی در شصت و پنجمین جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت، گودبرداری های لازم از سوی سازمان بسیج سازندگی و منابع طبیعی در شهرستان ها انجام شده و در روز های آینده و بعد از پایدار شدن شرایط آب و هوایی این نهال ها کاشته خواهد شد.