حضور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پای صندوق رای
حضور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پای صندوق رای

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ساعات اولیه رای گیری، پای صندوق رای شعبه مستقر در ساختمان شماره سه اداره کل آموزش و پرورش استان، حضور یافت و از همه فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا با حضور پرشور خود در این رویداد مهم، سرنوشت خوبی را برای کشور رقم بزنند. به گزارش صدای […]

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ساعات اولیه رای گیری، پای صندوق رای شعبه مستقر در ساختمان شماره سه اداره کل آموزش و پرورش استان، حضور یافت و از همه فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا با حضور پرشور خود در این رویداد مهم، سرنوشت خوبی را برای کشور رقم بزنند.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی با بیان اینکه فرهنگیان همیشه در صحنه‌های مختلف در خط مقدم حاضر بوده‌اند، اظهار کرد: امروز، آموزش و پرورش، اصلی‌ترین بازوی وزارت کشور در برگزاری انتخابات است. فرهنگیان در طول سال‌های گذشته علاوه بر همکاری در برگزاری انتخابات همیشه حضور پارچه روی میز در آن داشته‌اند.

وی ادامه داد: فرهنگیان، امسال نیز مانند دوره‌های گذشته با حضور پررنگ و معنی‌دار خود حماسه‌ای بزرگ را رقم خواهند زد. از معلمان عزیز، عوامل و کادر اداری خانواده‌ها، اولیای محترم به ویژه دانش‌آموزان رای اولی دعوت می‌کنیم در اولین فرصت در حوزه‌ها و شعب اخذ رای حاضر شوند و اتفاقی با شکوه به نفع کشور و آموزش و پرورش را رقم بزنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال حدود یک سوم از رای اولی‌ها را دانش‌آموزان، تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: به همت مناطق و نواحی حوزه اداره کل و سایر دستگاه‌ها مانند استانداری و دیگر دستگاه‌های فرهنگی، یکی از ماندگارترین کارها در این زمینه انجام و همایش‌ها و برنامه‌های مختلفی برای رای اولی‌ها و با حضور آنان برگزار گردید.

وی در پایان، متذکر شد: مطمئنیم رای اولی‌ها حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت. از دانش‌آموزانی هم که به سن قانونی رای‌دهی نرسیده‌اند، دعوت می‌کنیم در کنار خانواده‌هایشان و اولیا پای صندوق آمده و انتخاب کردن را یاد گرفته و تمرین کنند.