بازدید مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
بازدید مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، «حمید شکیبا مهر» مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان به همراه رشیدی معاون دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بازدید کرد.در […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، «حمید شکیبا مهر» مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان به همراه رشیدی معاون دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بازدید کرد.
در این بازدید مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان از نزدیک وضعیت چمن این ورزشگاه را بررسی و گزارشی در خصوص نحوه نگهداری دریافت کرد.
در ادامه شکیبا مهر با اظهار رضایت از وضعیت چمن گفت: معمولا مشکل چمن یا از نگهداری بد ناشی می شود یا از نظر بدسلیقه ای دچار مشکل می شود که در ورزشگاه یادگار امام(ره) مشکل زیر ساختی است و در حال حاضر وضعیت چمن قابل قبول است چراکه نگهداری خوبی از چمن انجام می شود.
وی در ادامه افزود: چمن چه بخواهیم چه نخواهیم باید عوض بشود ولی نه در وسط فصل. بنابراین چاره ای جز ترمیم اساسی و نگهداری در بهترین حالت نداریم.
مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط آب وهوایی تبریز و موقعیت این ورزشگاه قطعا نگهداری بسیار سخت بوده ولی با این حال چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نسبت به بسیاری از ورزشگاه های ایران وضعیت مطلوبی دارد.