دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی در تبریز
دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۴ فقره سرقت و ۳ نفر فروشنده مواد و کشف ۵۰ گرم شیشه در دو عملیات جداگانه خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”یداله جهان آرا” با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت […]

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۴ فقره سرقت و ۳ نفر فروشنده مواد و کشف ۵۰ گرم شیشه در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”یداله جهان آرا” با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ کندرود این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۵ کندرود تبریز پس از تحقیقات پلیسی سارقان را حین سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت می‌دهند.

سرهنگ جهان آرا تصریح کرد؛متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف که هر۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۲۵ کندرود در یک عملیات جداگانه دیگر از دستگیری۳ نفر توزیع و فروشنده مواد مخدر و کشف ۵۰ گرم شیشه و دستگیری یکنفر معتاد متجاهر و تحویل آن به کمپ ماده ۱۶ خبرداد.

فرمانده انتظامی تبریز در پایان با توجه به اینکه اقلام به مالباختگان تحویل داده شدند، از شهروندان درخواست کرد :در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس ۱۱۰ اطلاع و در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند .