استمرار انتقال پایدار گاز با ۱۲ مورد عملیات هات تپ در منطقه
استمرار انتقال پایدار گاز با ۱۲ مورد عملیات هات تپ در منطقه

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از استمرار پایدار انتقال گاز با انجام ۱۲ مورد عملیات هات تپ طی سال گذشته در این منطقه عملیاتی خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ عملیات با اعلام این خبر، گفت: در سال گذشته و […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از استمرار پایدار انتقال گاز با انجام ۱۲ مورد عملیات هات تپ طی سال گذشته در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ عملیات با اعلام این خبر، گفت: در سال گذشته و در راستای رسیدن به اهداف سازمانی و همچنین خدمت رسانی موثر به ذینفعان ۱۲ پروژه انشعاب گرم بر روی خطوط لوله های مختلف انتقال گاز برنامه ریزی واجرا گردید.

خدائی افزود: با توجه به ضرورت انجام عملیات انشعاب گیری در خطوط مختلف محدوده تحت پوشش این منطقه، اجرای ۸ مورد عملیات انشعاب گرم بر روی خطوط های مختلف انتقال گاز جهت اخذ انشعاب، دو مورد جهت اجرای مسیر Control Valve و دو مورد دیگر نیز جهت اجرای اینترکانکشن در طول سال گذشته با موفقیت صورت گرفت.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار داشت: این تعداد از عملیات هات تپ که در اینچ های متفاوت از خطوط لوله انتقال گاز بود، با تلاش شبانه روزی ۲۴۳۲ نفر ساعت از همکاران مطابق با استانداردها و دستورالعمل های فنی و زیست محیطی با شرایط کاملا ایمن و بصورت مطلوب به انجام رسید.

وی عملیات هات تپ را از عملیات های مهم و حساس دانست و تصریح نمود: انجام عملیات انشعاب گرم (Hot Tap) زمینه اجرای عملیات انشعاب گیری از خطوط لوله گاز دار را بدون تخلیه آن فراهم کرده و سرعت عمل و ضریب ایمنی عملیات را افزایش می دهد.