اهدای لوح سپاس استاندار آذربایجان شرقی به مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی
اهدای لوح سپاس استاندار آذربایجان شرقی به مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی

از سوی دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی لوح سپاس به دکتر داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی اهداء شد.به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از سوی دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی لوح سپاس به دکتر داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان […]


از سوی دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی لوح سپاس به دکتر داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی اهداء شد.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از سوی دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی لوح سپاس به دکتر داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی اهداء شد.
متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای سیروس داودی
مدیر کل محترم منابع طبیعی وآبخیزداری آذربایجان شرقی
سلام علیکم
شکوفایی و رونق اقتصادی مرهون تلاش چشمگیرو خستگی ناپذیرکارگزاران بخش های مختلف اقتصادی است .خدمتگزاران متعهد و متخصصی که چرخ بالندگی کشوربا علم درایت و مدیریت آن ها به گردش در می آید.
بدین وسیله با تقدیم این لوح سپاس از اهتمام شایسته و ثمر بخش شما در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و برنامه های اقتصادی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ تقدیروتشکر نموده امیدوارم در مسیر پیشرفت و تعالی اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.

مالک رحمتی