مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در طی سلسله بازدید های خود از مدارس، اینبار از مدارس و پروژه های آموزشی شهرستان مرند بازدید بعمل آورد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در سفری یک روزه، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در طی سلسله بازدید های خود از مدارس، اینبار از مدارس و پروژه های آموزشی شهرستان مرند بازدید بعمل آورد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در سفری یک روزه، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در پی دعوت، حبیب زاده، نماینده مردم شریف مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، به همراه عباسی، فرماندار شهرستان مرند و تاری زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند از مدارس و فضاهای آموزشی این شهرستان بازدید بعمل آورده و پای درد و دل مدیران و معلمان شهرستان مرند نشست. 

فرهودی در طی این بازدید ها ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده محترم مردم شریف مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس جلسات متعدد برگزار شده در تبریز و رایزنی های تلفنی در راستای تعمیر، تجهیز و بهسازی مدارس شهرستان مرند، انشالله بر اساس وعده های این سفر یک روزه، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، تجهیز، بهسازی، آسفالت، ایزوگام و احداث چمن مصنوعی و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی در این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۳، تعیین گردید. 

وی افزود: بر این باوریم تا به یمن اختصاص این اعتبار در سال ۱۴۰۳ و حمایت های مضاعف در سال های بعد، تحول شگرفی در شرایط فیزیکی مدارس در شهرستان مرند اتفاق خواهد افتاد. 

وی ادامه داد: امیدواریم تا با براساس برنامه های پیش بینی شده، سرانه شهرستان مرند که اکنون ۴/۷ متر مربع است، در پایان برنامه ۵ ساله هفتم، این عدد را به ۵/۲ متر مربع برسانیم تا دانش آموزان این شهرستان در فضاهایی ایمن مشغول تحصیل شوند . 

لازم به ذکر است که مدیرکل نوسازی مدارس استان در طی این سفر یک روزه از ۱۴ مدرسه و فضای آموزشی شهری و روستایی در شهرستان مرند بازدید کرده و دستورات لازم را در جهت تعمیر، تجهیز، بهسازی و تامین آسفالت و ایزوگام، احداث چمن های مصنوعی و تامین تجهیزاتی از قبیل دستگاه کپی، چاپگر، صندلی بازودار، نیمکت دانش آموز، سیستم کامپیوتر و … را صادر نمود. 

گفتنی است تا فرهودی در ادامه بازدید ها از ۵ پروژه آموزشی در دست اجرا در شهرستان مرند بازدید کرده و ضمن قدردانی از پیمانکاران این پروژه ها، دستورات لازم را در جهت سرعت بخشیدن پروژه های آموزشی را صادر نمود.