پارک علم و فناوری یکی از مصادیق دیپلماسی نوآوری است
پارک علم و فناوری یکی از مصادیق دیپلماسی نوآوری است

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، دکتر سهرابی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه صبح امروز از پارک علم و فناوری بازدید به عمل آوردند. وی در راستای این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های پارک علم و فناوری […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، دکتر سهرابی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه صبح امروز از پارک علم و فناوری بازدید به عمل آوردند.

وی در راستای این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های پارک علم و فناوری برای فعالیت در عرصه فناوری اظهار داشت: یکی از مصادیق دیپلماسی علم و فناوری و نو اوری است که پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تا کنون توانسته در این عرصه تمام توان خود را بگذارد و این توان در عملکرد ان نمود واقعی دارد.

دکتر سهرابی همچنین در ادامه گفت: ارتباط و بین‌المللی کردن محصولات فناوری محور، کار پر زحمت و مهمی است؛ ما شرکت‌های داشتیم که از توانمندی لازم برخوردار بودند ولی در بحث صادرات ضعیف عمل کردند ولی در راستای بازدید از شرکتها، حمایت‌های پارک از جامعه فناوران و مخترعین بسیار بالا بود.

وی گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن پتانسیل تولیدات صنعتی میتواند با تولیدات خود بار بزرگی از دوش دولت بردارد.

در پایان دکتر جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری با اراده گزارش از عملکرد پارک از آغاز سال ۱۴۰۱ به تشریح برنامه راهبردی پارک پرداخت.