در بازدید معاونین اداره کل استان از شعبه دو تبریز مطرح شد:۳۰۷۰، طرحی در راستای پاسخ به مطالبه مخاطبین برای برخورداری از خدمات غیرحضوری
در بازدید معاونین اداره کل استان از شعبه دو تبریز مطرح شد:۳۰۷۰، طرحی در راستای پاسخ به مطالبه مخاطبین برای برخورداری از خدمات غیرحضوری

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و معاون تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان به همراه جمعی از روسای ادارات از شعبه دو تبریز بازدید نمودند. به گزارش نسیم تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی استان در این بازدید با […]

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و معاون تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان به همراه جمعی از روسای ادارات از شعبه دو تبریز بازدید نمودند.

به گزارش نسیم تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی استان در این بازدید با بیان اینکه استقرار طرح ۳۰۷۰، اقدامی در جهت شفافیت امور و پاسخ به مطالبه مخاطبین به منظور برخورداری از خدمات غیرحضوری است، صعه صدر و تکریم مراجعین از جانب همکاران را مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت، مشاوره تخصصی و هدفمند مراجعین، کاهش چشمگیر مراجعات آتی را در پی خواهد داشت و در این راستا مشارکت فعال همکاران بسیار حایز اهمیت خواهد بود.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی استان با اشاره  بر ضرورت دانش افزایی در خصوص خدمات غیرحضوری، برگزاری نشست‌های آموزشی برای همکاران و ذینفعان و احصای ایرادات و مشکلات را مورد تأکید قرار داده و اذعان داشت در این راستا اقدامات مدون و مستمر در استان در حال اجرا است.
داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان نیز در این نشست با بیان اینکه فرهنگ سازی در استفاده از خدمات سازمان تامین اجتماعی، مستلزم اشراف کامل همکاران به فرایندها است، اذعان داشت، مراکز مشاوره خدمات غیرحضوری در شعب فعال می باشد که لازم است همکاران به صورت چرخشی با حضور در این مراکز، بر مهارت خود بیافزایند.
حجت نادری، رییس شعبه دو تبریز نیز در این نشست با بیان مشکلاتی از روند اجرای طرح ۳۰۷۰، نقش این طرح در کاهش مراجعات حضوری را بسیار حائز اهمیت دانسته و عنوان داشت، پایداری و تسهیل فرآیند خدمات با دسترسی از نرم افزارهای قابل استفاده در تلفن همراه مورد درخواست مخاطبین است.