مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در دیدار با سفیر ایران در ارمنستان اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در دیدار با سفیر ایران در ارمنستان اعلام کرد:

استفاده از فرصت نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ارمنستان برای معرفی کالاهای باکیفیت ایرانی/موقعیت استراتژیک ارمنستان سکوی پرتابی برای بازرگانان کشورمان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در دیدار با سفیر ایران در ارمنستان، هدف از افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در ارمنستان را توسعه بازار مشترک و تجارت حوزه ساختمان میان دو کشور دانست. به […]

استفاده از فرصت نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ارمنستان برای معرفی کالاهای باکیفیت ایرانی/موقعیت استراتژیک ارمنستان سکوی پرتابی برای بازرگانان کشورمان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در دیدار با سفیر ایران در ارمنستان، هدف از افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در ارمنستان را توسعه بازار مشترک و تجارت حوزه ساختمان میان دو کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرک های صنعتی استان تهران، صابر پرنیان در دیدار با عباس بدخشان ظهوری با بیان این مطلب، افزود: شرکت‌های ساختمانی توانمند ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند و هدف از این نمایشگاه حضور فعال و پررنگ دارند و آخرین ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

وی همچنین تصریح کرد: بازدید مسئولان ایرانی حاضر در این نمایشگاه از بزرگ‌ترین بازار مصالح و تجهیزات ساختمانی نشان می‌دهد در حال حاضر کالاهای ایرانی حوزه ساختمان به ندرت در این کشور دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: انتظار می‌رود برپایی این نمایشگاه، گامی در جهت تقویت حضور ایران در این کشور و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار صنعت ساختمان ارمنستان باشد.

استفاده از فرصت نمایشگاه برای معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی به بازارهای جهانی

پرنیان با بیان اینکه در معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی به بازارهای خارجی موفق نبوده‌ایم، گفت: در حالی که در ایران محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌شود در معرفی این محصولات به بازار جهانی موفق نبوده‌ایم و برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها به معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی و بازاریابی برای آنها کمک شایانی می‌کند.

موقعیت استراتژیک ارمنستان سکوی پرتابی برای بازرگانان ایرانی

وی همچنین درخصوص ظرفیت های ارمنستان برای بازاریابی کالاهای ایرانی، بیان کرد: ارمنستان برای بازار ایران کشوری استراتژیک است و به دلیل هم مرز بودن با ایران به عضویت در اتحادیه اوراسیا می‌تواند پل ارتباطی جذاب و سکوی پرتاب بسیار خوبی برای بازرگانان ایرانی باشد.

تحریم کالاهای ترک از سوی ارمنستان، فرصتی بسیار مغتنم برای ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، تحریم کالاهای ترک از سوی ارمنستان را فرصتی بسیار مغتنم برای ایران دانست و اضافه کرد: ارمنستان به تازگی ورود کالاهای ترک را به دلیل مسائل سیاسی تحریم کرده است و این آمادگی در بازار این کشور وجود دارد که کالاهای مورد نیاز خود را از ایران وارد کنند.

گفتنی است که بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ارمنستان، جمعه ۲۴ اردیبهشت در ایروان ارمنستان آغاز به کار کرد.

شایان ذکرست که این نمایشگاه با حضور وهان کروبیان، وزیر اقتصاد ارمنستان، صابر پرنیان، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران، سید علی صدری، عضو هیات مدیره شهرک های صنعتی وخانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران افتتاح گردید.

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ارمنستان ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ایروان ارمنستان برگزار می‌شود.