مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:کسب رضایت مردم، مهمترین هدف ارزیابی عملکرد است
مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:کسب رضایت مردم، مهمترین هدف ارزیابی عملکرد است

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین هدف ما از ارزیابی عملکرد ،کسب رضایتمندی مردم است. حسین فتحی در نشست تخصصی کمیته مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی که با حضور الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیش […]

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین هدف ما از ارزیابی عملکرد ،کسب رضایتمندی مردم است.

حسین فتحی در نشست تخصصی کمیته مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی که با حضور الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیش از ظهر امروز یکشنبه ۷ تیر ماه در محل این اداره کل برگزار شد با اشاره به تلاشهای بی وقفه همکاران در بخشهای مختلف گفت: برابر عهدی که برای کسب رضایتمندی مردم بسته ایم پایبند بودیم و مهم ترین آرمان ما برای خدمت، رضایتمندی مردم است.

در این نشست ابتدا پس از توضیحات علی ضمیران رئیس گروه فناوری اطلاعات وارتباطات و تحول اداری اداره کل ،روسای کمیته های پنج گانه گزارش خلاصه ای از اهم اقدامات را ارائه نمودند و در ادامه الهام قاسمی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته و تحولات بعمل آمده در بخشهای مختلف که موجب ارتقاء سطح خدمات رسانی اداره کل شده است ،از مدیریت و نگاه بالای مدیر کل این اداره کل از حسین فتحی قدردانی کرد.

رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت استان با تاکید بر توجه جدی به شیوه نامه و ۴ گام و آسیب شناسی مدیریت عملکرد افزود: هدف گذاری باید بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی ۱۴۰۰ تعیین گردد و آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه منابع انسانی در برنامه عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.