مدیر توسعه خدمات و روابط عمومی ایران تک، این رویداد را یک طرح منحصر به فرد، خاص و کاملاً رایگان دانست و با بیان اینکه ایران تک ضمن درخشش و رعایت امانتداری در شش دوره گذشته در جهت حفظ اطلاعات جمعآوری شده از شرکتها، در بحث روششناسی نیز موفق عمل کرده، و خوش درخشیده است، […]
مدیر توسعه خدمات و روابط عمومی ایران تک، این رویداد را یک طرح منحصر به فرد، خاص و کاملاً رایگان دانست و با بیان اینکه ایران تک ضمن درخشش و رعایت امانتداری در شش دوره گذشته در جهت حفظ اطلاعات جمعآوری شده از شرکتها، در بحث روششناسی نیز موفق عمل کرده، و خوش درخشیده است، اظهار داشت: روششناسی در این طرح ترکیب و تلفیقی از روشهای فرآیندگرا و نتیجه گراست و چنین شیوهای، اهمیت موضوع و ویژگیهای خاص خود در عرصههای متعدد علمی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را بیشازپیش نمایان میسازد.
احمد دیباور؛ مدیر توسعه خدمات و روابط عمومی ایران تک در حاشیه برگزاری هفتمین دوره طرح رتبهبندی شرکتهای برتر منطقه شمالغرب و غرب کشور که در واپسین روز تابستان ۱۴۰۰ و شهریور مهرآور در سالن کنفرانس اتاق تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این طرح از ۱۳۹۰ توسط نمایندگیهای مدیریت صنعتی با حضور ۱۲۰ شرکت در پنج استان رقم خورده، و پس از شش دوره تجربه موفق و درخشش نام ایران تک، هماکنون با ارزیابی بالغ بر ۵۰۰ شرکت در بین ۱۰ استان در حال برگزاری است.
وی در همین راستا با اظهار بر اینکه با برگزاری هفتمین دوره از اجرای رو به رشد و شکوفایی این طرح قرار است ۵۰۰ شرکت برتر و تأثیرگذار منطقه غرب و شمالغرب کشور معرفیشوند، ادامه داد: این شرکتهای منتخب بر اساس مجموعهای از شاخصهای مالی و غیر مالی در پنج حوزه مشتمل بر رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بینالمللی، اشتغالزایی، استفاده هوشمندانه از داراییهای شرکت و کیفیت خدمات و محصولات در ۲۴ گروه صنعتی تفسیمبندی و ارزیابی شده با رقبای خود انتخاب شدهاند.
دیباور با بیان اینکه بیشک برگزاری چنین جشنوارهای، میتواند اهمیت موضوع ایران تک را به یک سؤال عمده برای خیلی از مخاطبان اندیشهمند تبدیل نماید، ابراز داشت: در پاسخ به این سؤال میتوان گفت ایران تک نه تنها برای بنگاههای اقتصادی حائز اهمیت است، بلکه در بحث شناسایی وضعیت رقابتی شرکتها، تدوین برنامه استراتژی و راهبردی برای هر شرکت و بنگاه اقتصادی، جلب نظر سهامداران و ذینفعان، تشویق و ترغیب و شناسایی کارآفرینان نیز حائز اهمیت است.
وی در همین راستا با تأکید بر اینکه ایران تک از ابعاد متعدد میتواند یک بستر مناسب برای جذب، نگهداری افراد با استعداد و مستعد در شرکتها باشد، ادامه داد: افرونبر اینکه این رویداد میتواند در تحلیل روند اقتصادی منطقه و چگونگی تدوین سیاستهای اصلاحی برای سیاستگذاران اقتصادی مفید واقع شود، برای عموم مردم و سرمایهگذاران، فعالان اقتصادی، تحلیل بازار سرمایه، شناسایی فرصتهای همکاری در حوزه اقتصاد، تشویق و ترغیب افراد به رقابت سالم و اثربخش در بخشهای دولتی و خصوصی نیز مفید و مهم واقع گردد.
مدیر توسعه خدمات و روابط عمومی ایران تک با اشاره به اینکه سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجانشرقی در راستای رسالت سازمانی خود و اجرای مسؤولیت اجتماعی خود مفتخر گشته است با اقدام به اجرای طرح کاملاً رایگان ایران تک این چرخه در حال چرخش را قوّت و تفکری نو بخشد، اضافه کرد: در طول یکسال گذشته که دبیرخانه ایران تک در این سازمان مستقر بوده است، جمعآوری کلیه اطلاعات با همراهی کارشناسان مجرب انجام شده است و امروز خرسند از آنیم که برگزاری هفتمین دوره طرح رتبهبندی شرکتهای برتر منطقه شمالغرب و غرب کشور با رونمایی از تمبر آیین افتتاحیه هفتمین دوره معرفی برترین شرکتهای منطقه غرب و شمالغرب شهریور ۱۴۰۰، ابطال و اخذ مجوز برای برگزاری نخستین دوره پرورش مدیر عامل حرفهای آموزش و توسعه ۱۰۰ مدیر در کلاس جهانی که یک دوره خاص و ویژه در راستای توانمندسازی مدیران شرکتهاست، درخشش خود را تداوم میبخشد.